Drone retourneren
Je drone of andere aankoop terugsturen, kan dat?
We vinden het natuurlijk niet leuk om te horen dat je ontevreden bent. Het terugsturen van producten kan een optie zijn om deze ontevredenheid weg te nemen.
Het kan niet alleen, Minicopters is onder voorwaarden, verplicht artikelen retour te nemen. Hier het officiële stuk zoals gemeld in onze Algemene Voorwaarden.
4. Herroepingsrecht
4.1 Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument. De consument neemt binnen de bedenktijd via email contact op met Minicopters.nl om te melden dat een product retour komt. De consument ontvangt hierop een RMA nummer dat vermeld dient te worden op de enveloppe/het pakket dat retour komt. Zendingen zonder RMA nummer worden niet in behandeling genomen.
4.2 Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Minicopters.nl retourneren.
4.3 Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal Minicopters.nl dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping terugbetalen.
4.4 Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht vervalt onmiddellijk bij het daadwerkelijk gebruiken c.q. vliegen van heli- en/of multicopters. Iedere kras, deuk, etc. die er volgens Minicopters.nl op wijst dat er geprobeerd is te vliegen zal er direct toe leiden het herroepingsrecht af te wijzen. Zie ook punt 5 (aansprakelijkheid) van deze algemene voorwaarden. De gegrond geachte reden voor deze uitsluiting is de onzichtbare schade die het product tijdens een eventuele val/crash (lees val- en stootschade) op heeft kunnen lopen. Schade, die zich mogelijk pas in een later stadium zal openbaren. De consument zal Minicopter.nl en/of de uiteindelijke eigenaar van het product onder geen beding met deze schade confronteren.
Ervaringen / reviews
In alle opzichten krijgt René van ons een 10+ ! Daar waar andere reparatiebedrijven soms de neiging hebben liever een nieuwe drone te verkopen, he...
Rob T. uit Hengelo GldRené is een kundig en gezellig persoon, hij heeft bij m'n Mavic pro de gimbal gerepareerd, waar ik bijzonder tevreden over ben. En dat tijdens m'n ...
Koen uit HaastrechtSuper service. Onze mini2 was gecrashed. Gimbal los, kabels kapot getrokken en connector van het moederbord gesloopt. Een ander zou zeggen; nieu...
Edwin Perfekt uit OosterhoutTop service, snel, deskundig, werkt heel secuur. Mijn drone was gecrashed, na wat ongemak met een beunhaas ben ik op zoek gegaan naar een echte ...
sheer uit AlmereNa een crash was er nogal wat schade. Ik had zelf al een gebroken arm vervangen, maar de gimbalkabel en errormeldingen ging m'n petje te boven. Re...
Peter uit Hongerige WolfDe DJI FPV was net een maandje uit en ondanks dat hij er nog nooit één op de werkbank had gehad was mijn probleem snel en vakkundig opgelost. Ik ko...
Jimmy uit RosmalenRené heeft mijn Dji Mavic Mini geweldig hersteld na een val. Toen mijn drone afgelopen weekend in de afdaling een takje raakte en een armpje brak w...
Tom uit Apeldoorn