Klantenbeoordelingen

  • Mavic platinum pro software vastgelopen

    René heeft mij goed geholpen. Eigenlijk had ik geen keuze. Hij is zeer terzake deskundig en heeft hoegenaamd een enorme ervaring met het repareren van drones. De offertes van andere reparateurs waren zo buitensporig dat ik uiteindelijk hier uitkwam. René hield mij via Whatsapp voortdurend op de hoogte qua vorderingen in het herstelproces. Prijs vond ik redelijk. Dus al met al tevreden. Moest wel even slikken toen ik voor zijn deur stond, het is een privé woning. Maar laat uw vooroordelen daar vooral achter, want hij is gewoon zeer goed in wat hij doet.
    7-11-2019
  • Persoonlijke aandacht staat voorop.....Toppertje

    Ondanks een zeer hardnekkig probleem in mijn DJI MAvic Pro heeft Rene het tot een goed einde gebracht naar volle tevredenheid. Rene is een zeer prettig en open persoonlijkheid met en neemt alle tijd voor je! Een service die je deze tijd niet vaak meer tegenkomt, dus ga zo door Rene!!!! Je bent een drone topper!!!!
    31-7-2019
  • reparatie Mavic pro platium

    Het was zeker de moeite om van Tilburg toch naar Ede te rijden voor de reparatie van onze drone. Wij zijn zeer tevreden en rade Rene daarom ook zeker aan iedereen aan. Hij is echt een vakman, die weet waar hij mee bezig is. Rene nogmaals bedankt! groetjes vanuit Tilburg
    2-5-2019
  • Top!

    In een woord: top! Mijn Mavic was total loss, zijn concurrentie gaf reparatieprijzen die hoger waren dan een nieuwe losse drone unit. Rene gaf de hoop niet op en fixte de Mavic, als nieuw, voor de helft van de kosten van een nieuwe. Daarnaast was de communicatie en iinzet fantastisch. Ik ga morgen met vakantie en wilde de Mavic mee, hij heeft alles op alles gezet om dat te halen, zijn creativiteit ingezet, en heeft het gehaald; Mavic zit in mijn tas, werkend! Ook de eerlijkheid en openheid over de kosten bij dit bedrijf zie je niet vaak meer in deze tijd, chapeau! Dikke aanrader om je drone door Rene te laten fixen.
    9-2-2019
  • Top service!

    Ik heb minicopters gebeld toen mijn DJI Phantom 2 niet meer vloog. Ook had ik geen videoverbinding meer. Rene heeft dit direct opgepakt, nadat ik de drone had opgestuurd heeft hij me goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ik kreeg de drone terug en hij werkt weer uitstekend!
    23-12-2018
  • Reparatie Mavic Pro

    Ik had een probleem met mijn Mavic Pro. Het beeld was wazig en de SD kaart werd niet herkend. De Mavic Pro naar René gebracht. Hij heeft er veel tijd in gestoken om de oorzaak te achterhalen maar uiteindelijk niet kunnen vinden. Daarna heeft hij de Mavic Pro voor inspectie opgestuurd naar DJI. Na een tijdje kwam het bericht dat de Mavic Pro niet gerepareerd werd maar ik een compleet nieuwe Mavic Pro kreeg voor een erg schappelijke prijs.Toen René de nieuwe in zijn bezit had heeft hij deze keurig ingeregeld en gekalibreerd. Ik heb hem daarna bij hem thuis opgehaald. Hij heeft mij toen de instellingen allemaal duidelijk uitgelegd van de drone en de instellingen van mijn andere drone ook nog even gecheckt. Uit eindelijk heb ik maar een fractie van de tijd welke hij bezig is geweest met storing zoeken enz. betaald, de resterende tijd nam hij voor eigen rekening. Hij heeft mij de hele tijd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. René bedankt voor je inzet welke je niet allemaal betaald wilde hebben. Ik beveel minicopters aan als u problemen hebt met uw drone. Ik ben keurig en netjes geholpen door René. Een man met passie voor zijn werk.
    7-12-2018
  • Reparatie Mavic air

    Super snelle en goeie service. Kan René iedereen aanbevelen. Drone opgestuurd en weer netjes thuis afgeleverd.👍👍
    20-11-2018
  • Reparatie Mavic Pro

    Ontzettend blij met de (persoonlijke) service van René. Mijn drone moest met spoed gerepareerd worden en daar kon René gehoor aan geven. Wat erg fijn was is dat René mij door het reparatieproces heeft geloodst. Hij is transparant wat betreft de reparatie. Aangezien de post met benodigde onderdelen vertraging had heeft René de moeite genomen de drone persoonlijk op een afgesproken plek af te leveren. Hierdoor heb ik net op tijd de drone in bezit kunnen krijgen om er tijdens mijn vakantie prachtige beelden mee te maken. Ik kan iedereen Minicopters.nl aanraden om hun drone ter reaparatie aan te bieden. René, nogmaals dank voor de uitmuntende service!
    5-11-2018
  • Zeer tevreden!

    Ik heb met Rene een paar weken geleden kennis gemaakt toen mijn Drone is gecrasht. Dezelfde avond nog contact gekregen en de volgende dag kon ik langs komen. Helaas was mijn DJI Air niet meer te maken. Maar de behulpzaamheid en de expertise waarmee hij me heeft geholpen is niet meer van deze tijd. Rene weet precies waar hij het over heeft. Geeft helder en duidelijk uitleg en zit vol met tips die je kunnen helpen. Ik ken geen andere webshop die qua service mij zo heeft geholpen als deze!
    2-11-2018
  • dji phantom 2 vision+

    heb een probleem met mijn dji phantom 2, omdat ik onaangekondigd speciaal uit belgie gekomen was neemt rene toch de tijd om mijn drone te bestuderen. TOP kerel.en nu hopen dat er een oplossing is.
    20-8-2018
Waardering:*
Onderwerp:*
Ervaring:*
Naam:*
Plaatsnaam:
Captcha validatie


Let op;
Zie je een grijs vlak bij de captcha validatie? Kopieer je ingevoerde tekst, toets hierna F5. Nu zijn de tekens zichtbaar.

: *